استوت، دانیل (ویراستار)(1388 ش)؛ برگزیده دانشنامه دین، ارتباطات و رسانه؛ قم: مرکز پژوهشهای اسلامی صداو سیما، نشر دفتر عقل.
حسینی، سیدحسن (1387 ش)؛ «رسانه دینی یا دین رسانهای»؛ اطلاعات حکمت و معرفت، سال سوم، ش 7.
سیاهپوش، امیر (1387 ش)؛ «فراتحلیل مطالعات سرمایه اجتماعی در ایران»؛ فصلنامه راهبرد فرهنگ، شماره 3.
فرهنگی، علیاکبر و رقیه جامع (1389 ش)؛ «رسانه و دین»؛ مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات، سال یازدهم، ش 10.
فقیهی، محمدمهدی (1382 ش)؛ «مطبوعات دینی؛ پارهای تذکرهای نظری»؛ پژوهش و سنجش، ش 35.
قادری، حمیدرضا و حسین عمید (1388 ش)؛ جستارهایی در رسانه: دین و رسانه؛ با مقدمه: مهدی محسنیانراد؛ قم : دانشگاه ادیان و مذاهب .
کوثری، مسعود (1386 ش)؛ «اینترنت، دین و فرهنگ مردمپسند»؛ نامه صادق، سال 14، ش 2.
مرادی کوچی، محسن، مرضیه قناعتپیشه و سمیه برزوئینژاد لنگرودی (1399 ش)؛ «بررسی ویژگیهای بزرگمرد سجاده و جهاد، حاج قاسم سلیمانی»؛ ارائهشده در: همایش ملی ادبیات مقاومت؛ دوره 2: 17/10/1399- 18/10/1399.
هوور، استوارت (1388 ش)؛ دین در عصر رسانه؛ ترجمه: علی عامری مهابادی، فتاح محمدی و اسماعیل اسفندیاری؛ مقدمه: حمید مولانا؛ قم: مرکز پژوهشهای اسلامی صداو سیما ، نشر دفتر عقل.
هوور، استوارت و نات لاندبای (1382 ش)؛ بازاندیشی دربارۀ رسانه - دین و فرهنگ؛ ترجمه: مسعود آریایینیا؛ تهران: سروش.
Campbella, H.A. (2010) when religion meets new media, Routledge, uk.
loveheim, M. (2013) media, religion and gender: key issues and new challenges, Routledge, uk.
Mardut, k (2010) popular Christian media and gendered civic identities; the faithful citizen, Bylore University Press.
Herbert, D. (2013) creativity community cohesion: religion, media and multiculturalism, Palgrave McMillan.
Kale, S. and Kamineni, R. (2003). “Marketing of Religion in Ciberspace”, ANZMAC, Conference Proceeding Adelaide, 1-3 December.
Simmel, G. (1990). The Philosophy of Money, Tom Bohomer & Pavid Frisby (Trans.), Second enlarged Ed., New York: Routledge.