نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکترا، گروه مدیریت رسانه، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران
2 دکترای تخصصی، استادیار گروه مدیریت رسانه، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
3 دکترای تخصصی، استادیار، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات، تهران، ایران
4 دکترای تخصصی، استادیار، دانشیارگروه علوم ارتباطات اجتماعی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
5 دکترای تخصصی، استادیار، عضو هیئت علمی گروه مدیریت رسانه دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها